Вперше на експозиції мобільний гігант Research in Motion. Канадська компанія планує перетворити BlackBerry на ігровий бренд. Перший крок власні забавки для планшетки PlayBook.
"На жаль, BlackBerry поки що асоціюється з поштовим сервісом та месенджером. Розробники не сприймають нас як серйозну ігрову компанію. Але невдовзі все зміниться", - каже представник компанії Research in Motion Волкер Хірш.
Fruit Ninja - одна з найпопулярніших забавок для смартфонів у США. За кількістю фанів вона поступається лише Angry Birds. Розробник гри студія Halfbrick продемонструвала її продовження - Jetpack Joyride.
Але ігрові консолі не здають позицій, зокрема завдяки таким іграм як Call of Duty. Минулоріч сиквел Modern Warfare 3 побив усі рекорди, лише за перший день продали понад 6 млн. копій. Цього року гра залишатиметься популярною завдяки новим картам для мультиплеєра.
Цьогоріч на конференцію завітали рекордні 22 500 відвідувачів. Це на 17% більше, ніж минулоріч.
Але результати останніх маркетингових досліджень свідчать про зворотне. У США продажі ігор у лютому впали на 20%. Крім того люди почали менше витрачати на нові ігрові системи.