Попри нелегку економічну ситуацію та рівень безробіття у понад 9%, цього року на подарунки американці витратять більше, аніж торік. За прогнозами асоціації рітейлерів, середня американська сім'я планує придбати товарів на 385 доларів - тобто на 20 доларів більше, аніж минулого року. Кількість людей, які скористаються святковими знижками складе 225 мільйонів. Більшість магазинів відчиняють свої двері ще вдосвіта, втім це не спиняє любителів покупок.
"Це того варте. Ми економимо гроші, і це хороший час, щоб разом розважитися", - каже покупець Тіто Ернандес.
Зазвичай, найбільші знижки отримує перша десятка покупців, відтак шопінг нерідко перетворюється на тисняву, бійки та навіть стрілянину. Термін "чорна п'ятниця" став популярним у США у 60-ті роки минулого століття. Його вигадали водії, які годинами простоювали у численних заторах, адже на вулицях було безліч людей, що бажали скористатися великими знижками.