Графічний дизайнер з Флориди Яго Алайза в інтерв'ю Reuters розповів, що був шокований, побачивши, як у фільмі група молодих людей приїхала провести відпустку в чорнобильській зоні так, наче це "Діснейленд".
"Будь-хто, хто відвідує Чорнобиль, повинен виявляти таку саму повагу, як ніби він відвідує "Освенцим" або Музей червоних кимер у Камбоджі", — підкреслює Яго Алайза.
Кінопрем'єра, у тому числі в українських кінотеатрах, відбулась цього тижня. Особливо громадських активістів розлютили рекламні плакати нової стрічки, в яких міститься заклик: "Відчуй радіоактивні опади".
"Чи розуміють продюсери, що це означає? Вони перетворюють реально жахливу ситуацію на жарт! Це абсолютне нівелювання реальності трагедії", — каже Алайза.
Виконавчий директор громадського об'єднання "Друзі Чорнобиля" у американському штаті Вісконсін Роберт Шюттпельц також категорично проти показу блокбастера Пелі.