Авто кардинально змінилося "ззовні"

Врахувавши негативні відгуки, у Renault вирішили виправити помилки. Як результат - кардинальна зміна зовнішності кросовера, щоправда тільки спереду. Але і цього достатньо, щоб авто змінилось до невпізнанності і завоювало нових шанувальників. Та й з Logan тепер ніхто не порівняє.

Інтер'єр моделі теж доопрацювали. Головне нововведення - інша панель приладів. Матеріали обробки та шумоізоляція - на традиційно для Renault високому рівні.

У плані оснащення кросоверу є чим похизуватися. До списку опцій увійшли високоякісна аудіосистема Bose, навігація, двозонний "клімат", панорамний дах і ще багато модних "фішок".

Задні дверцята тепер двійні

Серед інших цікавинок - двійні задні дверцята. Нижня частина може витримати до 200 кг. А ще Koleos порадує власника містким багажником та трансформацією салону, яка дозволяє легко перетворити кросовер на справжнісінький фургон (450 л при розкладених задніх сидіннях і 1380 л при складених).

Технічна частина залишилась без змін. На вибір покупцю запропонують два двигуни: бензиновий 2.5-літровий агрегат (170 к.с.) та дволітровий турбодизель.

Останній, до речі, є ідеальним варіантом - 150 конячок та гігантський обертовий момент (320 Нм) дозволять водію впевнено почуватися за будь-яких обставин і не надто турбуватися про розхід.

Система повного приводу від Nissan

Як і більшості кросоверів, серйозне бездоріжжя французу не під силу. Однак система повного приводу від Nissan дозволить без проблем виїжджати на пікнік за місто, стрибати на бордюри і продиратися засніженими дорогами.

Отож, свіжа зовнішність допоможе Koleos зацікавити нову аудиторію. Ну а комфорт та технічні характеристики дозволять відкинути більшість сумнівів. Але остаточне рішення буде залежати від ціни, а вона в оновленого кросовера чимала. У Європі за базову версію з турбодизелем попросять 28,5 тис. євро.