Від вражаючих уяву концепт-карів і доброзичливих до природи електромобілів до невеликих та економних моделей для середнього класу. Саме останні привернули до себе чимало уваги. Адже у час кризи людей більше цікавить низька ціна, аніж швидкість та потужність. Так Кіа представила нове покоління свого хеджбеку Сід.
"У нас чималі амбіції. Ми хочемо стати основним брендом у Європі. Тому доводиться сконцентруватися на конкуренції з провідними виробниками", - каже представник компанії Kia Бернард Бредлі.
Тим часом італійський Fiat на автосалоні представив нову модель - Fiat 500L. У порівнянні з "п'ятисотим" хетчбеком, новий став більш містким.
"Європа залишається доволі привабливим сегментом ринку. Водночас все важче його вразити і завоювати прихильність покупців", - каже представник компанії Fiat Серджіо Маркіонне.
Напередодні відкриття автосалону у Женеві для журналістів відбулося вручення європейської нагороди "Автомобіль року".