Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Україна без Криму: відоме британське видання "виправило" помилку

      1287 Читать новость на русском
      Британське видання Daily Mail "виправило" помилку у статті про Крим
      Британське видання Daily Mail "виправило" помилку у статті про Крим / osbm.in.ua

      Видання Daily Mail, яке оскандалилось через "російський" Крим, відредагувало статтю.

      Після звернення українського посольства у Великобританії редакція Daily Mail виправила статтю, у якій Крим і Севастополь були зазначені як територія, яка належить Росії.

      "Редакція Daily Mail відреагувала на наш офіційний коментар і лист посла України Наталії Галібаренко досить скупо, зокрема, зазначивши, що інформацію "взяли до відома", – зазначили у Посольстві України.

      Читайте також: Україна без Криму з'явилась у Казахстані: фотодоказ

      Нагадаємо, 12 червня британське видання Daily Mail, пишучи про підрив міни часів Другої світової війни в окупованому Криму зазначило, що це півострів на південному заході Росії.

      Посольство України у Лондоні назвало провокативною статтю інформагенства Daily Mail, де анексований Крим був віднесений до території Росії.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук