Відзначається, що 97% українських автодоріг потребують оновлення, передає Liga.net.

Головною причиною поганої якості доріг в Україні є відсутність своєчасного і якісного ремонту, а також перевантаженість трас.

Читайте також: Ідеальні дороги для України: скільки відремонтували і збудували

Проте, є й хороші новини. У 2017 році буде відремонтовано близько 2000 км доріг – удвічі більше, ніж у 2016 році і на рівні 2011 року, коли Україна проводила масштабне будівництво, готуючись до проведення Євро-2012. Якщо така тенденція матиме продовження, у 2018 році може оновитися рекорд за масштабами будівництва за всю історію незалежної України.

Всього в Україні 170 тисяч кілометрів доріг: 50 тис. км. – дороги державного значення, 120 тис. – місцевого. За ремонт перших відповідає Укравтодор, другі у веденні місцевої влади. До їх фінансування Укравтодор відношення не має.

Прокладка доріг – надзвичайно дорогий вид інфраструктури: нова коштує від 1 мільйон доларів за 1 кілометр . Для того щоб дорога окупилася і не руйнувалася, нею потрібно перевозити вантажі протягом 10-12 років, не порушуючи вагові норми. Більшість перевізників через фактичну відсутность вагового контролю та невеликих штрафів вдаються до частих порушень.

Читайте також: 90% доріг Києва потребують капремонту, — Кличко

На теперішній час, основні витрати Укравтодору йдуть на фінансування дрібного (ямкового), середнього і капітального ремонту та виплату кредитів і боргів минулих років.

За підрахунками експертів, для повного відновлення українських доріг необхідно витрачати по 50 мільярдів гривень щорічно протягом 5 років.

Нагадаємо, що прем'єр-міністр України Володимир Гройсман запропонував радикальне покарання за розкрадання коштів на ремонт доріг. У Кабміні обіцяли зобов'язати підрядників, які не впорались зі своїм завданням, виправляти усі недопрацювання та розповіли про можливість ввести кримінальну відповідальність за розкрадання державних коштів.