Наразі країни працюють над покращенням прикордонної транспортної інфраструктури, повідомили у Міністерстві інфраструктури.

Важливо! Які дороги зремонтують у 2020 році: інфографіка

Зокрема йдеться про будівництво об'їзної автомобільної дороги:

  • у місті Берегово та селі Астей до пункту пропуску "Лужанка";
  • мостового переходу на міжнародному-автомобільному пункті пропуску "Захонь – Чоп".

Місто Берегово на карті:

Криклій наголосив на важливості розвитку українсько-угорського транспортного діалогу.

Розвиток співробітництва між Україною та Угорщиною має позитивну динаміку. Українською стороною розроблено проєкт Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди про міжнародне автомобільне сполучення. Ним передбачається лібералізація (пом'якшення державного контролю, –24 канал) двосторонніх та транзитних вантажних перевезень та нерегулярних пасажирських перевезень,
– сказав Криклій.

Що таке двосторонні та транзитні перевезення?Двосторонні перевезення – це перевезення, що виконує транспорт, який зареєстрований на території однієї зі сторін договору, тобто або України, або Угорщини. Транзитні перевезення – це проїзд або перевезення вантажів з однієї країни в іншу через проміжну країну.

Водночас міністр інфраструктури України Владислав Криклій зазначив, що треба відповідати вимогам часу — робити транспортні коридори цифровими, а це означає, що паперові дозволи на перевезення мають бути замінені зручними електронними сервісами.


Міністр інфраструктури України Владислав Криклій та держсекретар з питань транспорту Угорщини Ласло Мошоці / Фото: Мінінфраструктури

Україна та Угорщина є важливими учасниками "Ініціативи трьох морів". І розвиток транспортного сполучення між нашими країнами сприятиме реалізації транскордонних стратегічних проєктів із міжнародної логістики за осями Схід – Захід та Північ – Південь", – підкреслив Криклій.

"Ініціатива трьох морів": головне

  • Це міжнародна економічна та інфраструктурна ініціатива. Вона об'єднує 12 країн Євросоюзу, які розташовані поблизу Балтійського, Чорного та Адріатичного морів.
  • Перший саміт відбувся у Дубровнику у 2016 році, але Україна не відповіла на запрошення, а значить не стала однією з країн-засновниць. Також ми втратили можливість приєднатись пізніше, бо держави-учасниці першого саміту вирішили, що учасниками зможуть бути тільки члени Європейської Унії.
  • У листопаді 2019 року, під час візиту президента України Володимира Зеленського в Естонію він заявив, що Україна зацікавлена у приєднанні до ІТМ і має намір обговорити це питання з естонськими партнерами.