Аби сягнути вершини популярності, вистачило лише Instagram. Ім'я Віти Кін усе частіше можна було побачити в заголовках топ-видань.

Harper's Bazaar написав, що українка досягнула культового статусу. The Telegraph назвав її марку хітом цьогорічного літа. А Vogue підкреслив: наші національні мотиви й раніше можна було побачити на світових подіумах, але тепер, коли увага світу прикута до України, вони дізналися, кому саме належать ці популярні етнічні візерунки. І добре, що цього разу їх яскраво представили власне українські дизайнери.

Сукні киянки миттєво з'явились у гардеробі таких ікон моди, як Анна Делло Руссо — консультанта Vogue, та музи Дольче Габана — Джованні Батталья. А в липні цього року й перша леді Україні для святкувань річниці Хрещення Русі обрала вишиванку Віти. Те ж зробила й Ксенія Собчак на церемонії нагородження Кінотавр, чим викликала чергову хвилю обурення в російському суспільстві.

Зараз ажіотаж такий, що миттєво придбати сукню неможливо, доведеться чекати щонайменше три тижні. І це при тому, що вона обійдеться в середньому в півтори тисячі фунтів.

У липні роботами киянки зацікавився інтернет гігант Net-a-Porter — й не прогадав: перша колекція, а це 6 вишиванок, розлетілась у мережі за півгодини.

Киянка тим не менше не хоче вгамовувати попит і перетворюватися на фабрику. Каже, що й далі працюватиме у своє задоволення, ловлячи натхнення.