Переоформити авто на себе законодавчо ніяк не вдасться. Довіреності, які пропонують фірми-посередники, теж не надійний варіант. Якщо раптом авто вилучать, довести юридично, що ви є власником, неможливо. Але люди йдуть на ризик, бо економія виходить суттєва – кілька тисяч доларів. Такі гроші на дорозі не валяються.

Але ж, з іншого боку, відповідальність водія на євроавтівці дуже примарна. Скоїв ДТП, втік і "до побачення". Знайти його буде дуже важко.

Ситуація з "євробляхами" назріла і вибухнула. Тисячі власників "нерозмитнених європейців" пішли у наступ на Кабмін. Вимога конкретна – легалізувати їх автівки і знизити ставки за мито.

Читайте також: Єврономери: як і коли буде вирішена проблема

"Євробляхи" розділили країну на два табори: держава проти євроводіїв, закон – проти бідності. Солідарність в одному – потрібні зміни.

Пригадаймо, як торік Рада таки продавила зниження акцизів на вживані автівки. Але радість змінилася на розчарування. Адже дешеві "європейці" лишилися поза бортом, бо перетинати кордон і отримувати українську реєстрацію дозволили лише на машинах стандарту "Євро 5". Але наші співвітчизники у гонитві за економією не розгубилися. На свій страх і ризик вони вдаються до сірих схем.

Що далі чекає на українських автовласників і чи матимемо ми шанс купляти за адекватну ціну машини за кордоном і не переплачувати повну її вартість лише за можливість почепити українські номери – дивіться у розслідуванні.