Про це повідомили в четвер в ефірі телеканалу "Україна".
Більше сталі на експорт – більше валюти для країни. Українські металурги готові виплавляти більше. Але, кажуть, тарифи на залізничні перевезення високі, та й вагонів недостатньо.
Промисловий процес на комбінаті Ілліча не зупиняється ні на хвилину. Тільки в цьому конвертерному цеху виробляють більше 3,5 мільйонів тонн сталі на рік. Гендиректор меткомбінату каже: "В наступному році побудують нову установку безперервного лиття".
Можуть виплавляти і більше. І більше продавати за кордон. Але заважають завищені тарифи на залізничні вантажоперевезення. До того ж, вузол Камиш-Зоря-Волноваха не може пропускати потрібну кількість вагонів. Лідер Радикальної партії Олег Ляшко рішення бачить:
Ми зараз домагаємося, щоб уряд виділив державні гарантії на реконструкцію залізничного переходу Комиш-Зоря для того, щоб збільшити пропускні спроможності не тільки для вантажних перевезень, а й для пасажирських перевезень,
– повідомив він.