Про це повідомляє прес-служба Державної регуляторної служби України.
Згідно з повідомленням, передумовами для розробки Міністерством інфраструктури України проекту наказу "Про внесення змін до Коефіцієнтів, що застосовуються до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов’язані з ними послуги" стала складна ситуація в "Укрзалізниці", наслідком якої є нещодавно оголошений технічний дефолт підприємства.
Також передумовами для розробки проекту стали події на Східній Україні, значне падіння товарообігу, борги з оплати праці робітників підприємства, корупційні прояви та зловживання службовими обов’язками деяких працівників "Укрзалізниці" протягом останніх років.
"Лише механічне підвищення тарифів, без структурних змін у складі Укрзалізниці, не може бути ефективним заходом щодо підвищення рентабельності підприємства і, з часом, знову потребуватиме підвищення тарифів. Тож необхідні суттєві структурні реформи галузі в цілому", — заявила голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна.
У ході зустрічі учасники вирішили запропонувати Міністерству інфраструктури України, Міністерству економіки України, керівництву Укрзалізниці публічно обговорити проект фінансового плану Укрзалізниці, а також активізувати спільну роботу міністерств щодо створення незалежного органу регулювання діяльності суб’єктів природних монополій у сфері транспорту та суб’єктів господарювання, які проводять діяльність на суміжних ринках.
Крім того, рекомендували "Укрзалізниці" провести аналіз ефективності використання коштів, одержаних від останніх підвищень тарифів на залізничні вантажні перевезення (зокрема, в січні 2015 року на 30%) та результати аналізу оприлюднити на офіційному сайті підприємства.