Про це йдеться у листі президента об'єднання "Укрметалургпром" Олександра Каленкова на адресу керівника "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна.
За інформацією експерта, дискримінація стосується гірничо-металургійного комплексу, який є однією з ключових галузей української економіки.
"Якщо в середньому по мережі в парку піввагонів УЗ здійснюється перевезення понад 30% вантажів українських вантажовідправників, то в середньому для ГМК (гірничо-металургійного комплексу, - ред.) Ця частка становить близько 15%-17%. У тому числі, через такий несправедливий підхід до розподілу парку піввагонів УЗ підприємства ГМК тільки за підсумками вересня 2016 не змогли перевезти близько 10% своїх вантажів, що обернулося не тільки зменшенням доходів однієї з ключових галузей української економіки, а й недоотриманням державою експортної виручки, яка необхідна країні для забезпечення стабільності національної валюти", – повідомив Каленков.
У той же час, за словами Каленкова, цілий ряд приватних підприємств України забезпечений піввагонами під керуванням ЦТЛ на рівні 90-100%.
"Цей факт можна пояснити лише одним – наявністю корупційної складової при прийнятті рішень про виділення піввагонів УЗ того чи іншого вантажовідправнику. Підприємства ГМК, які сповідують нульову толерантність до корупції, вимагають рівних умов надання піввагонів на рівні не менше 30% від їх загальної відвантаження", – заявив Каленков.
Каленков попросив безпосереднього втручання Балчуна для виправлення даної ситуації, яка ставить вітчизняних металургів в нерівні умови з вантажовідправниками з інших галузей.
Також він повідомив, що "Металургпром" має намір і надалі акцентувати увагу керівництва "Укрзалізниці", а також увагу громадськості на тих випадках, коли забезпечення підприємств ГМК піввагонами під керуванням ЦТЛ буде нижче, ніж в середньому по мережі УЗ, тобто – нижче 30%.