"На аналогічні відстані в Росії вартість проїзду вища у швидкісних потягах в три рази, у звичайних купейних вагонах - в шість разів".

Більше того, в "Укрзалізниці" переконані, що у пасажирів залишається вибір - подорожувати традиційними нічними потягами (тарифи на проїзд у плацкартних вагонах не змінювалися з 2009 року), або віддати перевагу швидкісним поїздам.

У відомстві додають, що наразі вартість проїзду в потягах далекого прямування у внутрішньому сполученні (в купе і плацкарті) не покриває витрат залізничного перевізника в повному обсязі. Відтак, за чотири місяці поточного року доходи покрили витрати лише на 30%.

"Тобто, якщо б тарифи відповідали економічно обґрунтованому рівню рентабельності, то за проїзд у потягах далекого прямування у внутрішньому сполученні пасажирам довелося б платити в три рази більше, тобто квитки на плацкарт і купе не були б дешевшими, ніж на нові потяги Hyundai", - повідомила "Укрзалізниця".

Також в "Укрзалізниці" зазначили, що при формуванні тарифу враховується і рівень комфортності.

"У новому рухомому складі рівень сервісу буде значно вищим, ніж в зношених поїздах, адже 50% існуючого парку пасажирських потягів "Укрзалізниці" експлуатуються близько 30 років", - кажуть у Держадміністрації.

До слова, раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" братиме за проїзд у потягах Hyundai від 249 до 619 гривень.