Водночас для самого Офісу фінансового контролю встановили обмеження штату у 800 працівників. Про це повідомив нардеп Олексій Гончаренко у своєму телеграм-каналі.
Радимо ознайомитися: Кабмін створив Офіс фінансового контролю: які його завдання
Відзначимо, що ще на початку грудня 2019 року Кабінет Міністрів створив Офіс фінансового контролю. 19 лютого в уряді затвердили положення щодо нової структури. Ці положення визначають його основні завдання, функції та повноваження.
Чим займалася Держаудитслужба
В народі КРУ – Контрольно-ревізійне управління. До завдань служби входили:
- забезпечення формування і реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю;
- здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних грошей;
- надання у передбачених законом випадках адміністративних послуг.
Де Офіс фінконтролю здійснюватиме перевірку
Відповідно до затвердженого положення, Офіс фінконтролю здійснюватиме перевірку у:
- міністерствах,
- інших органах виконавчої влади,
- державних фондах,
- фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування,
- бюджетних установах,
- суб’єктах господарювання державного сектору економіки,
- підприємствах,
- установах,
- організаціях, які отримують (отримували) кошти з бюджетів усіх рівнів або використовують (використовували) державне чи комунальне майно.
Контрольні заходи також новостворений офіс здійснюватиме у суб’єктах господарської діяльності незалежно від форми власності. Відбуватиметься це за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Що саме перевірятиме Офіс фінконтролю
Новостворений орган відповідатиме, зокрема, за перевірку:
- використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, зокрема цільового, ефективного та результативного використання бюджетних коштів;
- дотримання законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного та місцевих бюджетів;
- дотримання законодавства про закупівлі;
- цільового використання та своєчасного повернення кредитів (позик), отриманих під державні (місцеві) гарантії;
- реалізації інвестиційних проєктів, інших проєктів (програм), які підтримують міжнародні організації;
- законності та правомірності витрат бенефіціарів (партнерів) в межах виконання спільних операційних програм прикордонного та транскордонного співробітництва;
- стану та достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності.