Водночас для самого Офісу фінансового контролю встановили обмеження штату у 800 працівників. Про це повідомив нардеп Олексій Гончаренко у своєму телеграм-каналі.

Радимо ознайомитися: Кабмін створив Офіс фінансового контролю: які його завдання

Відзначимо, що ще на початку грудня 2019 року Кабінет Міністрів створив Офіс фінансового контролю. 19 лютого в уряді затвердили положення щодо нової структури. Ці положення визначають його основні завдання, функції та повноваження.

Чим займалася Держаудитслужба

В народі КРУ – Контрольно-ревізійне управління. До завдань служби входили:

  • забезпечення формування і реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю;
  • здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних грошей;
  • надання у передбачених законом випадках адміністративних послуг.

Де Офіс фінконтролю здійснюватиме перевірку

Відповідно до затвердженого положення, Офіс фінконтролю здійснюватиме перевірку у:

  • міністерствах,
  • інших органах виконавчої влади,
  • державних фондах,
  • фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування,
  • бюджетних установах,
  • суб’єктах господарювання державного сектору економіки,
  • підприємствах,
  • установах,
  • організаціях, які отримують (отримували) кошти з бюджетів усіх рівнів або використовують (використовували) державне чи комунальне майно.

Контрольні заходи також новостворений офіс здійснюватиме у суб’єктах господарської діяльності незалежно від форми власності. Відбуватиметься це за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Що саме перевірятиме Офіс фінконтролю

Новостворений орган відповідатиме, зокрема, за перевірку:

  • використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, зокрема цільового, ефективного та результативного використання бюджетних коштів;
  • дотримання законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного та місцевих бюджетів;
  • дотримання законодавства про закупівлі;
  • цільового використання та своєчасного повернення кредитів (позик), отриманих під державні (місцеві) гарантії;
  • реалізації інвестиційних проєктів, інших проєктів (програм), які підтримують міжнародні організації;
  • законності та правомірності витрат бенефіціарів (партнерів) в межах виконання спільних операційних програм прикордонного та транскордонного співробітництва;
  • стану та достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності.