Аби припинити його марнування і хоч трохи допомогти тим, хто його потребує, місцеві пекарі об’єдналися зі священиками і створили нову мережу дистрибуції. Та, яка існує зараз, кажуть вони, давно себе вижила.
"Великі торговельні компанії закуповують набагато більше хліба, ніж їм потрібно. Це перевірений часом маркетинговий хід - якщо у вас під зав’язку забиті полиці, ви продасте набагато більше товару", - каже Асоціація пекарів Рима Джанкарло Джамбаррезі.
Власникам торгівельних мереж штучно завищені закупівлі - на руку. Пекарям вони сплачують лише за той хліб, що вдалося продати протягом одного дня. Все інше торгівці повертають до пекарень. Викидати хліб доводиться саме пекарям - тим, хто витратив час і зусилля на його створення.
Така ситуація ображає їх і їхню працю. Тож пекарі запропонували поширити серед бідних сімей спеціальні "картки на хліб". З цією карткою люди ввечері після закінчення продаж зможуть звертатися по допомогу в місцеві супермаркети. Роздавання хліба на бюджеті супермаркетів не позначиться, а пекарям піде на руку. Ідея - геніальна, залишилося її реалізувати.