І знову про дороги: але тепер не про аварії, а про те, як зробити покриття кращим. Удвічі більше грошей на дороги ніж торік виділяють з бюджету у 2018- му. Про це днями заявив керівник Укравтодору. А Володимир Гройсман в парламенті взагалі з гордістю говорив про дороги.
Читайте також: Скасування жовтого сигналу світлофора: глава Укравтодору виступив проти
Програма розвитку доріг на 5 років є першим масштабним планом, за яким буде розвиватися галузь. З 2020 року ми повністю відходимо від поточних середніх ремонтів та переходимо на більш капітальні ремонти. Це вимагає більш професійної підготовки будівельних компаній, а також залучення нових технологій. Однак ця програма – лише частина загальної візії. Якщо ми хочемо розвивати мережу, будувати нові дороги, а не тільки проводити ремонти, необхідні додаткові кошти,
– зазначив Новак.
Очільник Укравтодору також додав, що для розвитку потрібні інші джерела фінансування. Зокрема, додаткові статті наповнення Дорожнього фонду (збір оплат для великовагового транспорту, жорсткі штрафи для перевантаженого транспорту, штрафи від порушень швидкісного режиму), а також нові кредитні лінії від міжнародних фінансових організацій, кошти приватних інвесторів у межах державно-приватного партнерства.
Ці гроші залучатимуть переважно для реконструкції та будівництва нових доріг.
Нагадаємо, в Укравтодорі анонсували, що до 1 травня на найбільш проблемних ділянках траси міжнародного значення Київ – Одеса буде здійснено аварійний ремонт та забезпечено проїзд.