Зокрема, автори документа називають зовнішню рекламу причиною значної частини аварій на дорогах, однак навіть в офіційній статистиці розміщення реклами не виділяється серед головних причин ДТП.
Нагадаємо, на вчорашньому засіданні Кабінету міністрів було схвалено законопроект "Про розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування, а також вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів", розроблений Міністерством внутрішніх справ.
Згідно з цим законопроектом, пропонується заборонити розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування, а також на відстані менш, ніж 10 м від краю проїжджої частини, на опорах дорожніх знаків і ліхтарів, в зонах транспортних розв'язок, мостів і "місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод".
У пояснювальній записці до документа йдеться, що причина розробки документа - турбота про безпеку дорожнього руху. Розробники також посилаються на указ президента про Національний план дій з впровадження економічних реформ на 2010-2014 роки, де передбачена гармонізація законодавства про зовнішню рекламу з європейським і йдеться про заборону розміщення рекламної інформації на дорожніх знаках.
Проте в прес-службі Державтоінспекції - безпосереднього розробника документа - не змогли навести дані про ДТП, які сталися через зовнішню рекламу.
"Можливо, ці дані не знаходять відображення в статистиці, але велика кількість зовнішньої реклами дійсно відволікає водіїв від дорожніх знаків і ситуації на дорозі", - вважають експерти.
У свою чергу учасники ринку зовнішньої реклами стверджують, що ініціатива ДАІ фактично вб'є галузь. За словами голови координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка, в Україні над дорогами розміщено близько 40 тиcяч рекламних конструкцій, або близько 90% ринку зовнішньої реклами.