Йдеться, зокрема, про нові правила реєстрації нерухомості, закон про трудових мігрантів та нововведення для власників авто.

Спрощена процедура реєстрації нерухомості

Одна з головних новацій нового року — закон про державну реєстрацію нерухомого майна. Раніше, аби зареєструвати квартиру чи будинок, людині зі стосом паперів доводилось вистоювати величезну чергу в Державній реєстраційній службі.

Тепер повноваження передали на місця до районних держадміністрацій i виконавчих органів міських рад. Крім того, до процесу залучили 7 000 приватних нотаріусів. Плюси такої новації — відсутність черг і корупції. Мінуси — послуги будуть дорожчими.

Україна бере на контроль трудових мігрантів

Ще один важливий документ — закон про трудову міграцію. Уряд хоче зобов'язати заробітчан сплачувати податки не тільки за кордоном, але й в Україні. Натомість після повернення на батьківщину гастарбайтерів обіцяють забезпечити пенсіями. Однак, навряд чи вони на це погодяться. Адже сподіваються на отримання пенсії за кордоном, яка значно вища.

Тобто, вони платять податки тільки там. Однак, якщо кожен заробітчанин щомісяця сплачуватиме хоча б 420 гривень, то за рахунок трудових мігрантів бюджет щороку поповнюватиметься щонайменше на 15 мільярдів гривень.

Нововведення для автовласників

Ще дві важливі зміни до законодавства стосуються автовласників. Тепер в Україну не можна ввозити автомобілі, які не відповідають екологічним стандартам "Євро-5". Тобто автомобілі, старші 2009 року. Такі автівки тепер будуть коштувати недешево.

Але інстанції, яка буде контролювати відповідність цих норм, в Україні, немає. А значить — папірець можна буде купити, кажуть експерти. Тобто під виглядом "Євро-5" в Україну всупереч закону можуть завозити і машини стандарту "Євро-4" і навіть нижче.

Скасування мита на електрокари

А от любителям електрокарів тепер буде легше і дешевше привезти їх з Європи. З 1 січня скасовують мита на транспортні засоби з виключно електричним двигуном. Тепер вони суттєво подешевшають і їх побільшає на українському авторинку. З 5 митних зборів залишаються тільки два.

Читайте також: Що наобіцяли депутати на 2016 рік (Інфографіка)

Тобто якщо в Європі електрокар коштує 10 тисяч євро, тепер зареєструвати в Україні його можна приблизно за 2 тисячі євро, раніше за автомобіль доплачували всі 4 тисячі.

Автор сюжету — Едуард Крижанівський.