Рекламні війни світових брендів

Ролик Audi називають ключовим у війні автомобільних брендів. На цвяхи вішають ключі від чотирьох елітних марок машин, а разом утворюється символіка Audi.

Цікаво! Apple показала святкову рекламу iPad: зворушливе відео

Дивіться рекламний ролик Audi:


А в рекламі Burger King робочі встановлюють два знаки для голодних водіїв. Вони повідомляють, що ресторан швидкої їжі McDonald's за 5 кілометрів, а їхній головний конкурент – за 258.

Дивіться рекламний ролик Burger King:


В обох випадках власники брендів прямо називають своїх головних конкурентів та демонструють перевагу власного товару.

Новий закон в Україні

Такі самі двері рекламної війни тепер відчинили і в Україні. Верховна Рада ухвалила закон і дозволила знімати порівняльну рекламу.

Нові правила для виробників реклами:

1. порівнювати можна лише подібні товари, які мають однакове призначення;
2. порівнювати слід лише однорідну характеристику товару;
3. не можна брехати про якість конкурентів, якщо не маєш доказів на те.

"Ми, як споживачі тільки виграємо від цього. Наприклад, коли людина вкладає в продукт і готує сир з натуральних продуктів, то чому він не може сказати, що його конкурент це не робить", – пояснив юрист Юрій Цимбал.

Нині піарники можуть пустити в хід весь креатив, а це значно пожвавить рекламну сферу в України.

Найближчим часом ми будемо спостерігати ганебні вчинки від тієї чи іншої торгової марки, тому що конкуренція за споживача дуже велика,
– сказав керівник рекламних проєктів холдингу ТРК "Люкс" Євгеній Шафорост.

Найбільше роботи буде юристам – визначати, де дійсно порівняльна реклама, а де піарники збрехали і пустили в хід брудну кампанію.

Рекламний законопроєкт ухвалили 13 листопада у другому читанні. То ж що таке справжня рекламна війна ми побачимо найближчим часом.