– Близько місяця тому до нас – Костянтина Диканя, Дмитра Воронкова та мене – надійшла пропозиція від однієї з політичних консалтингових фірм на замовлення народного депутата України Сергія Рибалки бути частиною медіа кампанії з очорнення мережі супермаркетів АТБ. Ми з колегами, зрозумівши масштаб усього, адже не тільки нам надходила така пропозиція, дуже великі кошти пропонувались за участь у цьому, вирішили зробити з цього експеримент-розслідування.
– Ми фіксували порушення, переговори, переписки. Ми отримували тези, за яким працювали як ми, так й інші експерти, народні депутати, журналісти. І таким чином ми хотіли через наш соціальний експеримент показати, як відновлюються "темники" в Україні, як це було за часів Медведчука.
– Під стінами Генеральної прокуратури ми передали слідству "темники" і тези, за якими треба було формувати свої меседжі в ефірах, через пости в соціальних мережах. І дуже легко прослідкувати людей і народних депутатів, які висловлювалися за націоналізацію АТБ. Їх слова відповідають цим тезам, які були розіслані.
Більше – дивіться в інтерв’ю.