"Витрати вантажовідправників за 2018 рік виросли на 35% – через підвищення тарифів УЗ на 15%. Жодна економіка, жодна промисловість будь-якої країни світу не може витримати такого великого підвищення", – розповів Олександр Каленков, президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром".

Металурги та аграрії переконані, що підвищення тарифів має бути економічно обґрунтованим і передбачуваним, аби можна було заздалегідь планувати витрати. Непрогнозованість дій монополіста вже призвела до збільшення обсягів перевезень автомобільним транспортом.

Перевезення автомобільним транспортом зросли майже на дві третини. Це завдає шкоди українським дорогам і руйнує їх,
– прокоментував Володимир Гусак, член парламентського комітету з питань транспорту.

Незадоволені підняттям транспортних тарифів і представники аграрної галузі. Представник "Української зернової асоціації" Сергій Іващенко зазначив, що такий підхід передбачає непрогнозованість, невизначеність, а також непередбачуваність вартості перевезення.

Недосконалість утворення тарифів визнали і в державній регуляторній службі.

База, на яку ми нараховуємо цю індексацію, неадекватна. Стратегічне завдання – попрацювати над тарифоутворенням, зробити його сучасним зі структурою, яка відповідає потребам,
– пояснила Ксенія Ляпіна, голова Державної регуляторної служби України.

За словами промисловців через постійне зростання тарифів на перевезення падає конкурентоспроможність нашої продукції. Україна втрачає ринки збуту, а держава додаткові надходження до бюджету.