У своїй статті для ZN.UA Олександр Вілкул написав, що на поточний момент у системі "Укравтодору" зосереджені всі функції з поточного утримання автодоріг: планування, служби замовника, виконання і навіть контролю. Таким чином, виходить, що підрядник контролює сам себе.

Недоліками віце-прем'єр називає також відсутність довгострокового планування, відсутність реалізації принципу державно-приватного партнерства при тому, що в Європі за таким принципом будується більше 30% доріг.

Читайте також: Уряд "кличе" іноземців будувати дороги

Вілкул вважає, що виправити ці недоліки зможе нова модель управління, запропонована урядом.

Заплановано, серед іншого, затвердити довгострокову комплексну програму розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 роки.

Вілкул пропонує реорганізувати АТ "ДАК "Автомобільні дороги України" шляхом створення регіональних компаній, керованих місцевою владою. Функцію планування, на думку віце-прем'єра, слід передати Міністерству інфраструктури, а контролю - Укртрансінспекції.