Обурливий допис пасажирка Надія Ганіна оприлюднила у своєму фейсбуці. Інцидент стався 24 грудня.

Важливо Укрзалізниця запустила "Буковельський експрес": як він курсуватиме

Відомо, що Надія придбала квитки у другий клас і була змушена їхати у жахливих умовах.

Укрзалізниця що це таке? Опалення немає! Я вже півтори години їду отак в "фірмовому" (потязі – 24 канал),
– написала вона.

Водночас пасажирка зауважила, що вже подавала скаргу на цей потяг рік тому, але відтоді нічого не змінилося.

"Скільки я маю писати та телефонувати аби ситуація якось змінилася? Де якість надання послуг?", – обурилася жінка.


У вагоні УЗ було лише +10 градусів / Фото Надії Ганіної

Додамо, що українське законодавство визначає фірмові потяги такими, що мають у своєму складі фірмові – м'які, купейні, плацкартні та міжобласні – вагони. Усі вони мають відповідати вимогам Положення про фірмові пасажирські поїзди, затвердженого Міністерством транспорту України.

Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту на шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20 градусів.