Для цього в компанії взяли за основу шасі для вантажівки для перегонів, яку дещо модифікували. Так, в авто зменшили висоту кабіни для кращої аеродинаміки і покращили охолодження агрегатів.

Потужність "Сталевого лицаря" досягла 2400 кінських сил завдяки шестициліндровому 12,8-літровому двигуну з чотирма турбінами. Сам мотор працював з коробкою передач I-Shift Dual Clutch, для демонстрації можливостей якої і починався проект.

Читайте також: Як швидко в Україні зростає ціна на бензин: шокуючи цифра

В результаті пілот Бойе Овербінк, який має за плечима 30-річний досвід в гонках вантажівок і чемпіон Європи по трак-рейсингу 1994 року, зміг побити на полігоні в Шеллефтео на півночі Швеції два рекорди швидкості для вантажівок, які зараз очікують затвердження в Міжнародної автомобільної федерації FIA .

При старті з місця 500-метрову дистанцію The Iron Knight подолав 13,71 секунди із середньою швидкістю 131,29 кілометра в годину, а 1000 метрів вантажівка пройшов за 21,29 секунди із середньою швидкістю 169 кілометрів на годину. При цьому динаміка розгону 0-100 км/год у 4,5-тонного "Сталевого лицаря" склала 4,5 секунди, а максимальна швидкість – 276 км/год.

Повний випуск програми "ІНШІ новини" дивіться за посиланням.