"У нас виникла ідея запровадити європейський рівень вболівання, тобто змінити естетику поведінки людей на стадіонах та внести більше емоцій перед чемпіонатом Євро-2012" - розповідає Андрій Бургомістренко, директор дирекції з маркетингу та розвитку нових продуктів ПАТ "Укртелеком"
Майже 50 тисяч учасників у 5 містах України, 500 тисяч глядачів та 116 децибел максимальної гучності у Харкові - дясягнення ОГО-шоу.
За словами Ігоря Кравця, в.о. голови правління ПАТ "Укртелеком", - ідея шоу "В чому ми найкращі", гасло "Укртелекому", який забезпечує всіма телекомунікаційними послугами проведення чемпіонату Євро-2012, що не тільки "Укртелеком", а й українці, всі наші жителі - найкращі: найкращі у своїх ідеях, найкращі у своїх поглядах, найкращі у своїх іграх, найкращі у своїх піснях, в культурі, в талантах і ця ідея вийшла за рамки "Укртелекому" стала всеукраїнською, стала національною, стала цікавою.
ОГО-шоу стартувало наприкінці квітня та зібрало тисячі учасників, заряджених спільною ідеєю у Кіровограді, Запоріжжі, Донецьку, Харкові, Полтаві та Києві. У планах відвідати загалом 11 міст України.