Дослідження опубліковане в Journal of Neurology Neurosurgery & Psychiatry.

Як з’ясувалось, кофеїн містить нейропротекторні властивості і може пригнічувати утворення хімічних сполук, які беруть участь у запальній реакції, пов'язаній з виникненням розсіяного склерозу.

Дослідження показали, що ризик розвитку розсіяного склерозу у тих, хто щодня випивав 6 чашок кави протягом останніх 5-10 років, нижчий на 28-30 відсотків, ніж у тих, хто не пив напою.

При цьому вчені не впевнені в прямому зв'язку між кавою та зниженням розсіяного склерозу. Однак наголошують, дослідження, проведені на тваринах, вказують на користь вживання кави для профілактики цієї хвороби.

Google Хочете щодня читати оперативні та якісні новини Додайте 24 Канал у вибрані в Google Додати

Читайте також: 10 маловідомих фактів про каву