Крім цього, новий закон відсторонює ДАІ від проведення обов`язкового технічного огляду і передає ці повноваження приватним CТО. Наявність техогляду відтепер вимагатимуть страхові компанії.

“Забирається та корупційна складова, про яку так довго і багато говорили у правоохоронних органах. І сама система технічного огляду тепер буде здійснюватись на відповідних сертифікованих станціях технічного огляду”, - каже народний депутат Валерій Бевз.

“Закон знімає з боку державного інституту, яким є ДАІ процедуру техогляду, але страхові компанії зацікавлені в тому, щоб автомобілі були технічно справними, оскільки вони несуть матеріальну компенсацію. Тому вони цю процедуру залишають, і вона буде присутня на страховому ринку”, - каже народний депутат Юрій Мірошниченко.

Опозиціонери впевнені, що навіть за нових правил корупційна складова з процедури техогляду нікуди не дінеться. Просто носити гроші чиновникам почнуть власники СТО, які захочуть отримати ліцензію на такий вид діяльності.

“Якщо буде прописано таким чином, що, наприклад список СТО затверджує департамент ДАІ України. Може таке бути?... Підприємець буде вважати, що попасти в цей список, щоб іти і робити цю технічну документацію. Кому він понесе, як йому попасти? Йому треба піти до чиновника і узгодити, щоб в наказі він в цьому переліку був. Просто так його чиновник буде ставити, як ви вважаєте?”, - каже народний депутат Олексій Міщенко.

За прогнозами депутатів, закон запрацює на повну силу за рік - півтора, коли в Україні з`явиться близько 5 тисяч ліцензованих СТО, саме стільки необхідно для обслуговування вітчизняних автомобілістів.