Спрощення силуетів і принтів отримали нове життя за допомогою ноток сучасного джазу - який знайшов своє відображення у кожній з моделей.
Натхнення модельєрка черпала також із футуристичних робіт італійця Фортунато Депер'є. Відтак фірмові малюнки Етро на тканинах зведені до найпростіших форм. Орнамент пейслі так званий "індійські огірки" розібрали на окремі елементи, що нагадувало зламаний колаж. Чималий акцент - на підкреслення вигинів тіла. у цьому майстрині допомогли чорні чи білі вставки або вирізи.
Манекенниці з'являлися на подіумі у вбранні з ніжних і легких тканин - девора, крепдешин, шовк та атлас. Кольорова палітра варіювалася тут від ягідно-фруктових барв до вершкових, блакитних і зовсім не м'яких чорних відтінків. Центральне місце в колекції належить невираженій або і зовсім відсутній лінії талії. Вільні форми проявлялися практично у всьому - сукнях, топах, спідницях і брюках.
Фінальний акорд звичайно за аксесуарами - сережки з металу і каменю, такі ж браслети-годинники та босоніжки на пласкій підошві чи підборах з тоненьких кольорових ремінців завершили образ.