Чи потрібна політична реклама напередодні виборів — самі політики досі не вирішили. Поки збираються грати за старими правилами — 20 днів перед виборами будуть присвячені рекламі кандидатів на місцеві перегони.

Втім, кандидати вже почали вправлятися у креативності. Як приклад — одна з політсил демонструє знання історії. Мовляв, мали палеоліт, а як оберете, — настане сучасність. Інший кандидат видозмінився — чи то обрав образ героя коміксів "Флеш", чи то з’явився в іпостасі оперного співака.

В державі криза, кажуть політтехнологи. Тому й креативність зашкалює. Вересень-жовтень — ось коли буде гаряче, кажуть фахівці. Тоді і почнеться навала політичної реклами. Мовляв, той, хто піариться зараз, працює на упізнаваність потім. Інші, більш відомі політсили нагадають про себе вже найближчим часом.

Читайте також: Чиновнику на Херсонщині загрожує 12 років ув'язнення за хабар

Тим часом, навіть та реклама, яка вже розміщена, увагу людей не привертає. Розчарувались в українському політикумі, кажуть виборці. 25 жовтня — дата місцевих виборів. Кому дати шанс — особиста справа кожного. Головне — не дозволити перетворити це волевиявлення на фарс.

До слова, кандидат у мери Львова Ігор Васюник вже встиг "порвати" українців оригінальним піаром.