За 8 місяців 2015 року обсяг авторинку скоротився на нечувані 34%, повідомляє Businessua.
Вибір також суттєво бідніє з кожним місяцем. Так, у 2014 році на російському ринку офіційно продавалося 388 моделей 56 брендів. У 2015 році число брендів скоротилося до 49, а кількість моделей знизилася до 366. Якщо ж дивитися по останньому обрахованому місяцю (серпень), то обсяг моделей у продажу ще менший - всього 306, що на 20% менше торішнього.
Деякі марки повністю пішли з ринку (наприклад, TagAZ, Dodge, Luxgen, ZAZ, Bogdan), інші просто перестали надавати статистику (Ferrari, Maserati), а низка марок (Opel, Chevrolet, Seat, Alfa Romeo) продаються зараз за залишковим принципом.
Читайте також: Імпортні автомобілі стали доступнішими для українців