Як повідомили у прес-релізі проекту, він пропонує онлайн-майданчик для презентації та огляду автомобіля.
Після візиту на сайт і попередньої оцінки вартості власник авто запрошується на огляд автомобіля у представництво eTachki в будь-якому обласному центрі України.
Фахівець компанії перетворює автомобіль на цифровий лот з детальним описом, за який змагаються сотні партнерів та дилерів компанії на закритому онлайн-аукціоні тривалістю 30 хвилин.
Читайте також: Як українців заманюють у "автопіраміди"
eTachki – e-commerce проект з продажу і покупки старих авто національного масштабу, підтриманий венчурним фондом TA Ventures. Компанія була створена 26 травня 2014 року Олегом Скрипниченком і Сергієм Орловим, які до цього були керуючими співвласниками проекту modnaKasta.
Проект став c2b сервісом у всіх регіонах України – це 30 відділень у 23 містах України.