Таланти з різних країн світу щороку привозять сюди свої химерні винаходи та незвичні творіння. У кого з них є шанс увійти в еліту світового дизайну вирішувати таким футурологам, як Перо Мічіч. Справжній фахівець своєї справи, Перо може зазирнути в недалеке майбутнє та спрогнозувати - наскільки важливим та потрібним буде той чи інший винахід у повсякденному житті.

"На цій виставці представлена сила-силенна цікавих ідей. Більшість з них, я гадаю, можна буде реалізувати вже в найближчому майбутньому", - каже футуролог Перо Мічіч.

Перо Мічіч пророкує майбутнє дизайну та аналізує технологічні новинки вже понад п`ятнадцять років. Серед його клієнтів здебільшого великі корпорації, зацікавлені інвестувати у товари майбутнього.

"Коли я говорю про дизайн, то маю на увазі не лише створення симпатичніших та цікавіших для покупця товарів, але й продукти, здатні зробити життя простішим. Дизайн не повинен дивувати, він має покращувати рівень життя, привнести елемент простоти у дім", - каже футуролог Перо Мічіч.

Tendence Lifestyle пропонує не лише інновації. На експозиції можна відкрити для себе й істинну ціну класики: неповторну красу бароко та вишуканість епохи ренесансу. Усе, чого душа забажає. Полюбляє експериментувати з класикою німецька дизайнерка Хельґа Янзон.

"Я не намагаюся повернутися до консерватизму. Я всього-на-всього намагаюся врівноважити стилі, створити спокійну та тиху атмосферу в домівці", - каже дизайнерка Хельґа Янзон.

Лондонські дизайнери - новачки на виставці. Проте, своїми авангардними рішеннями митці з Туманного Альбіону намагаються змінити світ.

"Мислити можна у глобальних масштабах. Проте, мене більше цікавить як дизайн може змінити умови життя в окремій домівці, як він може зробити дім затишнішим", - каже дизайнер Пірс Робертс.

Експозиція Tendence Lifestyle із усіма експериментальними трендами щороку наближає нас до інтелектуальніших та зручніших дизайнерських рішень майбутнього.