Він розганяється до 200 кілометрів усього за 8 секунд. При цьому максимум на який здатне це купе сягає 340 кілометрів на годину. Дві турбіни видувають з чотирилітрового мотора чимало тяги. На такому ганяти хіба що на безлімітних автобанах Німеччини. Бо як на мене, достатньо було б і базового Ferarri 488, який коштує на 40 тисяч євро менше, але теж здатен здивувати темпераментом.
Читайте також: Відома італійська автокомпанія відмовиться від дизельних двигунів
Хоча впевнений у світі знайдеться чимало поціновувачів ексклюзиву, які вже вишикувалися в чергу за цією версією вартістю в 250 тисяч європапірців.
Яке авто стало окрасою Женевського автосалону та про концепт надпотужного електроседана Sibylla – дивіться у програмі.