Зокрема, за його словами, щомісячний дохід компанії становить $8-9 млн, 60% з яких надходить завдяки таргетованій рекламі. 30% доходів приносять додатки, решту – інші сервіси. Загальна сума доходів "ВКонтакті" цього року очікується на рівні $70 млн – вдвічі більше, ніж минулого року.
"Перехід на самостійний продаж реклами та відмова від банерів виявилися абсолютно виправданими", — сказав Перекопський.
Як відомо, у січні 2011 року "Вконтакті" відмовилася від графічних банерів, а також самостійно зайнялася продажами реклами на своєму сайті.
Як заявив Перекопський, "ВКонтакті" часто отримує пропозиції щодо монетизації, але змушена відмовляти всім, оскільки фінансова модель компанії – це заробіток на таргетованій рекламі і додатках.
Однією з головних стратегічних задач соцмережі на 2011 рік стане "міжнародна експансія". Окрім переходу на домен vk.com, "ВКонтакті" готується до запуску в інших країнах Європи.