Володимир Козак повідомив, що ідея про реконструкцію вокзалу з’явилась ще у 2007 році. Планувалось завершити реконструкцію в 2009 році. Він також наголосив, що після реконструкції на вокзалі розвели рух пасажирських і вантажних потягів. Також розділили прибуття і відправлення приміських потягів і потягів далекого сполучення.

Всі бетонній урни на вокзалі замінили на металеві. І повністю оновили залізничну інфраструктуру станції "Донецьк".

Масштабні перетворення вокзального комплексу дозволили збільшити його пропускну спроможність — тепер за 24 години замість 15 тисяч пасажирів він зможе обслуговувати понад 35 тисяч.

Крім того, вокзал у Донецьку готовий приймати сучасні швидкісні потяги — Hyundai і Skoda. Для цього значно продовжено три пасажирські платформи, що дозволить приймати одночасно по два потяги.