П'ятидверку припідняли на 20 мм (до 160 мм), а пороги, бампери та колісні арки захистили від пошкоджень пластиковими накладками. Доповнюють вседорожній стиль 17-дюймові колісні диски оригінального дизайну, а також пофарбовані у контрастний сріблястий колір дзеркала та рейлінги.

Крім того, Golf Alltrack обладнали системою повного приводу 4Motion з муфтою Haldex п'ятого покоління для підключення задньої осі. Також є електронна імітація блокування міжколісних диференціалів EDS та XDS, система допомоги при спуску з пагорбу і спеціально перепрограмована під бездоріжжя ABS.

Вседорожній універсал отримав чотири двигуни. Серед них – бензиновий 1.8 TSI з віддачею 180 к.с. і 280 Н·м. Він працює з "роботом" DSG-6 і дозволяє розігнатися до "сотні" за 7,8 с.

Інші три – дизелі: 1.6 TDI (110 к.с., 250 Н·м), 2.0 TDI (150 к.с., 340 Н·м) та 2.0 TDI (184 к.с., 380 Н·м). Останній також дозволяє розігнатися до 100 км/год за 7,8 с, але витрачає лише 5,1 л дизеля на 100 км у змішаному циклі. Найменше пального споживає універсал з мотором 1.6 TDI – йому достатньо 4,9 л/100 км.

У продажу Volkswagen Golf Alltrack з'явиться влітку 2015 року.