Більшість автомобілів у такому віці отримують кардинально іншу зовнішність у рамках рестайлінгу, або ж взагалі змінюють покоління. Але дизайнери Volkswagen такі ледацюги, що змогли намалювати лише нові фари і додати кілька грамів хрому до екстер'єру.

Щоправда, це вже друге оновлення. Перше було 2 роки тому.

Ззовні представницький седан тепер ще більше нагадує інші моделі марки. Здалеку складно сказати - Phaeton це, чи Passat, чи що-небудь інше. Особливо, з огляду на низьку популярність моделі.

Тим не менше, Phaeton залишається солідним автомобілем. Стриманий “фольксваґенівський” дизайн тут лише на руку.

У салоні єдина помітна зміна - нове мультикермо. Як і раніше, “фольксваґенівський” флагман може похизуватися кількома варіантами оформлення та багатим оснащенням. Власник авто отримує чотирьохзонний клімат-контроль, сидіння з вентиляцією, мультимедійну систему з жорстким диском на 30 Гб, адаптивний круїз-контроль і ще багато чого іншого.

Оновлений Phaeton доступний у двох варіантах колісної бази - з короткою та довгою. Ззаду у салоні, відповідно, або тримісний диван, або два окремі крісла.

Втім, нічого нового в технічному плані седан не отримав. Двигунів і надалі два, обидва бензинові. Це 3.6-літровий V6 (280 к.с.) та значно потужніший 4.2-літровий агрегат V8 (335 к.с.). Усі версії оснащують шестиступінчатим автоматом та повним приводом.

Ціна на новий Phaeton стартує з позначки $85 000. І це доволі непогано. Прямий конкурент - Audi A8 - сконструйований на тій же платформі, але коштує майже на $30 000 дорожче.

Хоча, питання в іншому. Чи захочуть потенційні покупці представницьких седанів преміум-класу їздити на авто зі значком Volkswagen?