Сучасне покоління моделі вибухнуло рік тому. Дивлячись на нього, ніхто й не згадає консервативного попередника. Якщо поставити обидва авто поряд, то різниця між ними буде колосальною.
Тим не менше, шведський автовиробник вирішив не розслаблятися і вже представив модель 2012 року. Головною інновацією стала поява пакета R-Design. На перший погляд модифікований седан не дуже відрізняється від оригінального авто. Тим не менше, новизна відчувається.
А секрет у дрібницях: грізні бампери та решітка радіатора, 18-дюймові диски іншого дизайну плюс роздвоєні випускні патрубки. Картину довершують шильдики з назвою спецвипуску та нові яскраві кольори.
Облагородили S60 й іншою підвіскою - тепер авто нижче і жорсткіше. Сумнівне рішення, якщо розглядати його, як сімейний седан. Зате нова модель стала більш драйверською.
З трилітровим бензиновим турбодвигуном S60 ще менше схожий на сімейне авто. Агрегат видає понад 300 конячок і дозволяє розігнатися до "сотні" швидше, ніж за 6 секунд. Інший бік медалі - 1.6-літровий турбодизель. Це економний двигун для спокійної їзди, який в середньому споживає 4,5 літри дизеля на 100 кілометрів.
Ціна. Базова версія оновленого Volvo S60 обійдеться у 25 тис. євро. Небагато, з огляду на купу систем безпеки та інших плюсів. Ну, а за модифікацію R-Design попросять від 34 тис. євро.