Ось і все - як не прикро, але відпустка закінчилась і потрібно повертатися до роботи. Хоча є в цьому і позитив: повз увагу не пролетіла одна з найважливіших автомобільних подій осені - Московський автосалон.
У принципі, автошоу такого масштабу відбувається у Росії вже втретє, але лише цього року його зарахували до категорії "А", тобто прирівняли до женевського, франкфуртського, детройтського і офіційно включили у виставковий календар міжнародної організації автовиробників.
Участь в автосалоні взяли 80 компаній з 12 країн світу, загалом представлено понад 600 автомобілів і концептів, відбулось 8 світових та 7 європейських прем'єр. Цифри вражають, але з іншого боку багато хто намагався просто взяти публіку кількістю. До прикладу, компанія Hyundai, окрім концепту i-Flow (прототип майбутньої Sonata), не полінувалася притягти звичайнісінький Getz, а Nissan примудрилася виставити цілу… Almera Classic. Напевно, ці авто у Росії настільки рідкісні, що їх можна побачити лише на автосалоні.
Цілком очевидно, що ринок ще не до кінця відновився після кризи. Та й відвідувачів загалом на шоу не надто багато, ще б пак – з вартістю квитка 900 рублів (230 грн.) у вихідні та 700 рублів (180 грн.) у будні. Хоча з іншого боку завищена ціна відсікає неплатіжноспроможну верству населення, якій автомобіль явно не по кишені, якщо не вистачає на вхід у салон. До речі, цікавий парадокс – біля бюджетних авто людей небагато (виняток становить седан VW Polo, відчувається, що на нього чекає комерційних успіх), зате біля моделей преміум-класу не проштовхнутися.
Серед найцікавіших експонатів салону – оновлений Ford Mondeo, седан бізнес-класу Renault Latitude. Компанія Mercedes-Benz показала рестайлінгове купе CL, а Porsche приїхала зі світовою прем'єрою 911 GT2 RS. Ну і ще один "яскравий дебют всіх часів і народів" - Lada Kalina Sport!!1
А тепер пропоную вашій увазі підбірку цікавих фотографій з автосалону: