Volkswagen Passat Alltrack

Отож, вседорожній Passat Alltrack. Автомобіль для тих, кому можливостей однойменного універсала малувато, а пересідати на менший за розмірами, повноцінний кросовер Tiguan особливого бажання немає.

У нього кліренс 16,5 см і повний привід. І купа електронних примочок, готових допомогти, коли під колесами щось схоже на багнюку чи сніг.

Бампери з новою геометрією та чорними пластиковими накладками дозволять легше долати спуски і підйоми, та взагалі забути про існування такої перешкоди, як бордюр.

Салон автомобіля

А от у салоні нічого нового. Інтер'єр такий же, як у звичайного Passat сьомого покоління.

Двигунів у новинки чотири. Бензинова лінійка представлена турбоагрегатами 1.8 TSI (160 к.с.) та 2.0 TSI (211 к.с.). Дизелів теж дві штуки. Обидва об'ємом 2.0 л з потужностями 140 і 170 конячок.

Технічні характеристики

У базі Passat Alltrack обладнаний шестиступінчатою "механікою", а привід - лише на передні колеса. За доплату можна замовити роботизовану коробку DSG та повнопривідну трансмісію 4Motion.

У продажу автомобіль з'явиться ближче до літа. За найпростішу версію попросять близько 32 тисяч євро. І це доволі непогано - Audi A4 Allroad коштує на 10 тисяч дорожче.

Volkswagen Tiguan

А от ситуація з Tiguan неоднозначна. Кросовер має кращі позашляхові можливості, і за ці гроші можна взяти хорошу комплектацію з дволітровим двигуном. Козирів у Passat лише два - просторіший салон та більший багажник.