Таку думку висловив політолог Олег Лісний, коментуючи хід виборчої кампанії.
"Через це спостерігається тенденція, що суспільству набридли пусті обіцянки. А масивні бордові та ТВ-кампанії викликають не більше, ніж відразу у звичайних громадян", — вважає експерт.
Такі проекти як "Рух за реформи", "Укроп" та Партія рішучих громадян мало чим запам'яталися окрім величезної кількості реклами, якою вони полонили міста та села. Політичні сили, яким немає чого розповісти про дієві справи для суспільства, намагаються досягти результату багатомільйонними розтратами, які можна було б витратити на допомогу бійцям АТО, благоустрій для громадян та багато інших соціальних проектів,
— коментує Лісний.
Таким чином, на думку експерта, вкладені в кампанію кошти реально працювали б на користь виборців.
Також не потрібно забувати, що ті гроші, які витрачаються зараз, по плану мають бути "відпрацьовані" після приходу до влади,
— резюмував експерт.
Між тим Лісний зазначив, що не всі партії пішли по шляху колосальних витрат на рекламу.
"Деякі політичні сили змінили підхід до самого виборчого процесу та політичної культури. І ведуть свою кампанію не через зовнішню рекламу, а через зустрічі з виборцями та виконання уже взятих обов’язків", — зауважив він.
Зокрема, Радикальна партія, яка власне і стала лідером нерекламної кампанії. Адже в своїй переважній більшості радикали зайняті судовими процесами проти патріотів та своїх партійців, відвідуванням Сходу України та допомогою бійцям на фронті,
— вважає Лісний.
"По суті, їхній приклад можна розглядати, як сучасну громадянську позицію та бажання більше працювати, ніж займатись саморекламою. Навіть не дивлячись на те, що вони знаходяться в стані виборчої кампанії", — завершив політолог.