"Мета нашого бізнесу – не просто задовольняти потреби клієнтів, а робити їхнє життя трішки радіснішим, трішки легшим. Гостям хочеться прийти у місце, де кольорова палітра інтер’єру не ріже око, де є відчуття простору, свободи, де все живе. Зайшов – і захотілось перекусити, випити кави, душевно поспілкуватися чи посерфити в інтернеті, як зараз часто буває", – розповів Ткаченко.

За його словами, у новому форматі WOG CAFE, розташованих окремо від АЗК, компанія створила дещо інший стиль, оскільки кафе розміщені у жвавих місцях. Тут присутні елементи лофту, в інтер'єрі використали кавові відтінки, які викликають відчуття спокою, затишку і комфорту. Особливо такі відтінки сприятливі для тих, у кого прискорене життя, часта зміна обстановки, словом, ця гама підходить для активних міських мешканців, самодостатніх і впевнених людей. М'які дивани та крісла – це обов'язкове рішення для кожної локації, адже саме вони дарують відчуття домашнього затишку.

"В цілому, ми прагнемо оновити дизайн на всіх АЗК. За минулий рік переформатували більше 100. У цьому році плануємо стільки ж. А також, після успішного запуску флагманського WOG CAFE поза АЗК (на Великій Васильківській, 21 в Києві), цього року продовжимо розвивати такий формат закладів. Так, уже в найближчий місяць відкриємо автономне WOG СAFE у Львові, а протягом року запустимо ще 20 подібних кафе по всій Україні", – пояснив Віталій Ткаченко.

Повний текст статті на Retail Community.