Таким чином компанія WOG вирішила винагородити своїх постійних клієнтів за лояльність до бренду. Стати претендентом на отримання квитків міг кожен клієнт. Для цього потрібно було вказати номер мобільного телефону при реєстрації карти PRIDE, бути користувачем мобільного додатку WOGPRIDE, підписатися на розсилку та регулярно заправлятись пальним на WOG упродовж визначеного періоду часу. Перші півтори тисячі клієнтів, що відповідали описаним критеріям, отримали квитки на концерт на свої адреси електронної пошти. Для більшості цей подарунок став повною несподіванкою, і у відповідь компанія отримала безліч листів зі словами подяки.
"Ми любимо своїх клієнтів і готові їм це демонструвати не лише через якісне пальне, свіжу їжу та добрий сервіс, але й шляхом подібних приємних сюрпризів. Нещодавно це було нарахування найкавовішої кави на картки наших жінок–клієнток та пригощання усіх відвідувачок АЗК та WOGCAFЕ смаколиками на честь 8 березня, сьогодні – це дарування квитків на концерт ВВ. Можу запевнити, що WOG і надалі заохочуватиме своїх клієнтів", – розповів Віталій Ткаченко, директор з маркетингу "ВОГ РІТЕЙЛ".