Однак є просте рішення цього складного питання. Це все може не знадобитися, якщо розпочати випуск продукції під власними торговельними марками "АТБ".

Читайте також До 30-річчя компанія "АТБ" зібрала 160-мільйонний донат для ЗСУ: марафон єдності продовжили

Їх наразі три:

  • преміальний сегмент – ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected",
  • середній – ТМ "Своя лінія",
  • найбільш економний – ТМ "Розумний вибір".

Товари власних торговельних марок не потребують реклами, адже добре знані вітчизняними споживачами завдяки високій якості та чесним цінам.

Товари власних торговельних марок – це завжди вигідно для споживача / Фото "АТБ"

Понад 140 підприємств уже співпрацюють з "АТБ"

Як пише dsnews.ua, їхнім виробництвом нині займаються більш ніж 140 підприємств – партнерів "АТБ". Обсяги поставки на одне товарне найменування продукції ВТМ щомісяця становлять від 500 тисяч до 50 мільйонів гривень. Такий оборот доводить популярність і затребуваність цих товарів в українському суспільстві.

"АТБ" має велику лінію товарів ВТМ / Фото "АТБ"

З певними виробниками компанія співпрацює безперервно вже понад 15 років. За цей час деякі з них зросли до великих потужних підприємств, вивели на ринок і поставляють у торговельні мережі товари власних брендів. Фактично це наочний приклад повного циклу підтримки вітчизняного виробника, до якої українська економіка тяжіє вже багато років поспіль. Це ефективне взаємовигідне партнерство: виробник отримує не тільки доступ до найбільшого торговельного майданчика у вітчизняному ритейлі, але й можливість зростати, розвиватися, набирати обертів.

На поличках понад 1200 дискаунтерів "АТБ" розширюється асортимент (сьогодні це 3,5 тисячі найменувань), а мільйони громадян мають можливість купувати гарантовано свіжі продукти, при цьому не витрачаючи зайвого.

Також у статті згадано, що основні принципи, на яких "АТБ" будує відносини з виробниками продукції, в тому числі й під власними торговельними марками, лишаються незмінними за будь-яких обставин. Це надійність і гарантія виконання взятих на себе зобов’язань.

Як стати партнером "АТБ"

Щоб вивести свій бізнес на якісно новий рівень і стати партнером "АТБ", необхідно мати сертифіковане виробництво, вільні потужності та взяти участь у тендері на поставку терміном 1 – 2 роки.

Для початку співпраці необхідно зареєструватися в кабінеті постачальника "АТБ-Маркет" за посиланням, потім відправити заявку "Комерційна пропозиція". Просто, зрозуміло та перспективно.