Вони збирали хабарі та ховались в кущах. Державну автомобільну інспекцію ліквідували у листопаді 2015. Їх обов'язки передали патрульним та переатестованим даїшникам.

Однак через два роки у міністерстві внутрішніх справ дорожню поліцію вирішили відновити. Нові правоохоронців не тільки перевірятимуть автомобілі на трасах, а і додатково виконуватимуть обов'язки патрульних.

Сьогодні на чергування відправились перші 20 екіпажів. Патрулюватимуть дороги державного значення - "Київ-Харків", "Київ-Зборів", "Луцьк-Ковель" та "Ягодин-Сарни".

Крім того, чергуватимуть дорожні поліцейські і на восьми колишніх стаціонарних постах ДАІ в різних областях. Однак зараз там за порядком слідкують патрульні та фіксують на спеціальну систему "Рубіж".

А ось за порушення швидкості не штрафують, бо спеціальний закон про відеофіксацію кілька років не можуть прийняти.

Якщо видно явне порушення швидкості, то зупиняємо, але не караємо. Тому що не має радару,
– розповів лейтенант патрульної поліції Денис Азаренко.

Та вже незабаром обіцяють в автомобілях дорожної поліції встановити спеціальну відеотехніку. Зараз вона проходить процедуру сертифікації.

Крім того, поліцейські пропонують і нові методи боротьби з п'яними водіями. Вести "сліпу перевірку" – зупинку всього потоку транспорту та швидкий огляд всіх водіїв – а також відновити пункти тверезості.

Бо, кажуть, підвищення штрафів не подіяло, з початку року за керування в нетверезому стані склали понад 20 тисяч протоколів.

Однак для цього також потрібно змінити законодавство. Офіційно дорожня поліція почне працювати восени. Зараз розпочався набір поліцейських. Усього ж на дороги країни вийде понад 2,5 тисячі полійцейських.

Читайте також: Дорожня поліція в Україні: як і на яких трасах вона працює