Якісний дизайн дуже важливий з точки зору виконання відвідувачем сайту необхідної дії, наприклад, здійснення покупки, скачування прайс-листа або оформлення заявки. Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz, онлайн-платформа, яка допомагає компаніям розвивати бізнес в Украні і на міжнародних ринках, підготував ТОП-5 рекомендацій з актуального та ефективного оформлення корпоративного сайту.

1. Спрощений дизайн

Зараз все частіше використовується так званий "плоский дизайн". Іншими словами, це спрощений дизайн, позбавлений непотрібних елементів, наприклад тіней або строкатих об'єктів. Таке оформлення дозволяє сконцентрувати увагу відвідувача на головному: знайомстві з брендом або, наприклад, покупці. Також спрощений дизайн допомагає в навігації по сайту.

2. Багатошаровість

Для того щоб сайт не виглядав занадто "простим і плоским", використовується ефект багатошаровості. Тобто, глибина і перспектива сторінки створюються за допомогою шарів і блоків. Шари розміщуються один над одним, дозволяючи фокусувати відвідувача на важливій ​​інформації.

3. Прозорі кнопки

Зараз стають все більш популярними прозорі (контурні) кнопки. По-перше, вони ідеально вписуються в спрощений інтерфейс сайту. Також їх використовують на сторінках з декількома кнопками, якщо необхідно вибудувати ієрархію: від головної (кнопка із заливкою кольором) – до другорядних (прозорих кнопок).

4. Дані понад усе

Працюючи над сайтом, необхідно розуміти, які дані ̶ найважливіші. На них і потрібно акцентувати увагу. Розставляючи акценти за допомогою великих заголовків і яскравих кнопок, ви підштовхуєте відвідувача до цільової дії ̶ реєстрації, дзвінка або замовлення.

5. Обмеження кольорів

Дизайнери з усього світу віддають перевагу обмеженій кольоровій схемі для сайту. Кольори, що використовуються, ̶ це буквально позиціонування бренду. Прості колірні рішення додають сайту легкості та візуальної гармонії. Бажано використовувати для сайту 3 основних кольори ̶ один з яких протилежний двом іншим по гамі.

6. Один шрифт

Дизайнери більш ніж впевнені, що одного шрифту для сайту або посадкової сторінки буде достатньо. По-перше, відвідувачеві зручніше отримувати інформацію в єдиному візуальному рішенні. А по-друге, один шрифт допомагає сприймати текст цілком. А якщо необхідно розставити акценти, можна використовувати характеристики шрифту (жирний, курсив), або виділяти слова прописними буквами.

Довідка:

Allbiz (www.all.biz) — міжнародний центр інтернет-торгівлі, на якому мільйони замовників і продавців укладають найвигідніші угоди, незалежно від того, якою мовою вони говорять і в якій країні знаходяться. На Allbiz представлена ​​інформація про 22 млн. товарів і послуг від 1,4 млн. компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Ресурс доступний на 26 мовах. Кількість замовлень перевищує 15 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 19 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Болгарії, Греції, Єгипті, Тунісі, США, Аргентині, Перу, Малайзії, Індії та Китаї.