Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як терористи на Донбасі створили медійну пропагандистську імперію

      Рівно три роки тому з полону терористів звільнять понад 150 людей. Віце-прем'єр Росії Дмитро Рогозін заявить, що найважливішими завданнями країни в космічній сфері є протидія астероїдно-кометній небезпеці та пошук позаземних цивілізацій.

      Попри те, що продовжуватиме діяти режим так званої тиші бойовики обстріляють позиції сил АТО з "Градів" біля Торецька та на перехресті доріг Золоте-Оріхове-Гірське на Луганщині. Вони продовжуватимуть обстріли Донецького аеропорту, але будуть відбиті. Також активізується використання терористами безпілотників.

      Верховна Рада проголосує за відмову від позаблокового статусу України. А Віктор Янукович звинуватить Сергія Льовочкіна в розгоні Євромайдану.

      Читайте також: Як політики використали учасників Майдану та АТО у парламентських виборах

      А 23 грудня ватажок донецьких терористів підпише указ про створення державного підприємства "Донецьке агентство новин".

      Це далеко не перший медійний майданчик, який був створений терористами з нуля або на базі чинного. Незадовго до цього, 4 грудня з’явився Луганський Інформаційний Центр – "державне" інформаційне агентство "ЛНР". Створення своїх інформаційних агентств завершить процес розбудови пропагандистської вертикалі.

      Цей процес був запущений іще навесні-2014.

      29 квітня Луганській обласній телекомпанії запропонували припинити діяльність та віддати ефір сепаратистському "Луганську 24". На початку травня-2014 представники "ДНР" візьмуть "під охорону" будівлю телеканалу "Юніон", на базі якого надалі транслюватиметься НовросіяТВ.

      Остаточно Луганське обласне телебачення захоплять в травні-2014. На початку того місяця через небезпеку із 7-ми корпунтів українських телеканалів у Луганську залишилися тільки дві знімальні групи, і тільки до червня.

      Подібна ситуація була й у Донецьку. А в червні-2014 в Донецьку кабельний оператор на вимогу представників терористичної організації відімкнув трансляцію 5-ти українських телеканалів.

      В липні про припинення діяльності заявив телеканал ЛКТ. З нього просто винесли усе обладнання.

      Читайте також: Чому іноземці, які воюють за Україну, не можуть отримати громадянство нашої країни

      В травні-червні 2014 створювались інтернет-сайти, підконтрольні терористам, серед яких – "ДНР24" та сайт "Новороссия". Поступово буде створено цілу мережу інтернет-сайтів, телебачення та газет, підконтрольних терористам.

      А незгодні журналісти швидко опиняться у підвалах колишнього СБУ. У 2016 році Інститут масової інформації повідомить за час АТО на Донбасі зафіксовано 62 випадки викрадення журналістів. І майже усі вони випали на 2014 рік.

      В окупації залишаться або ідейні сепаратисти, або відверто посередні журналісти, яких в принципі ніде більше не чекали. Один з них навіть зробить дитячий журнал. Його зватимуть Сергій Колесніков. І після збройного перевороту в окупованому Луганську, який стався минулого місяця, він очолить головний місцевий канал

      Часто люди думають, що за свою роботу журналісти-зрадники отримують велику винагороду. Це не зовсім так. Бо за відсутність таланту не готові платити навіть терористи.

      Перед ефіром ми попросили кількох журналістів, що втекли з Донецька та Луганська подзвонити своїм колишнім колегам і взнати рівень оплати їхньої праці.

      Виявилось, що рядовий журналіст там отримує близько 4000 гривень. І лише у голів деяких каналів вона може сягати близько тисячі доларів.

      В Луганську "законодавчу базу" щодо ЗМІ зроблять раніше, ніж кримінальний або митний "кодекси". 30 грудня 2014 року буде опубліковано "Закон про засоби масової інформації", в якому запровадять положення про "неприпустимість зловживання свободою масової інформації" та розроблять статтю, присвячену "експлуатації інтересу до сексу". В так званій "ДНР" подібний закон приймуть в липні-2015.



      Інформація, яку транслюють ЗМІ терористів, можна поділити на наступні напрямки:

      1. Повідомлення, які дискредитують Україну – тут будуть вигадані обстріли Збройних Сил та Нацгвардії, заяви про збагачення українських чиновників, порівняння цін та прогнози експертів про неминучий розпад України і піднесення псевдореспублік.

      2. Також будуть побутові сюжети в кращих традиціях партії регіонів: відкриття дитячих майданчиків, конкурси по типу "Муза Новоросії", або "Міс Донецьк", а також фестивалі, виставки та інші культурні заходи які проходять під егідою голів "республік".

      3. Заяви та коментарів так званих чиновників "ДНР".

      4. А також коментарі "експертів"

      Оскільки інтелектуальних кадрів буде відверто бракувати, то новини дуже часто будуть просто копіювати з методичок. Виглядатиме це так:

      Читайте також: Як Ахметов втратив контроль над Донбасом

      Взагалі будуть створені десятки каналів, сайтів, радіостанцій та друкованих видань. Ось лише деякі з них:

      – Районні та міські комунальні газети окупованої Луганщини перетворять на "державні унітарні підприємства". Скорочено ДУПи.

      – В Луганську ключовим телевізійним каналом стане "Луганськ 24", який запам’ятається трансляціями засідань так званої "ради міністрів ЛНР".

      Раніше на телеканалі була програма "Час глави", де Плотницький розповідав про долю республіки. Але оскільки глави там більше немає – то немає й програми.

      Скажу вам по секрету. Я не професійний ведучий і кожного разу мені трошки ніяково дивитись себе у записі. Я собі здаюся трошки таким скутим та дерев’яним. Але після того, як я подивився на ведучу нового каналу "Новоросії" – мої комплекси швидко пройшли.

      Сумна картинка, а раніше це був канал, на якому Павло Дрьомов викривав керівництво республіки. Але Дрьомова уже закопали в луганський чорнозем і канал став не таким смішним.

      Павло Дрьомов
      Павло Дрьомов

      До речі, пам’ятаєте як на початку програми ми показували захоплення луганського обласного телебачення? Там теж був такий дуже ідейний сепаратист. Ну ось цей. Його звали Геннадій Ципкалов. Він теж уже приєднався до режиму повного припинення вогню.

      Кишенькове телебачення було не тільки у Плотницького чи Дрьомова. Колишній головний козак "ЛНР" Микола Козіцин теж мав у Антрациті свій канал. Канал утік разом з Миколою до Росії.

      Зі смішного у сепаратистів, наприклад, є програма "Сало в шоколаді", проект "Зірка республіки".

      Так і живуть. Бідно і весело. Які республіки – такі і ЗМІ. І найсумніше тут полягає у тому, що інших каналів там просто нема. Нема не тільки на окупованих територіях, а й у більшості прифронтових населених пунктів по наш бік лінії зіткнення.

      Це відео я зняв цього літа в Авдіївці. На ньому я просто перемикаю канали. Канали "Оплот 1", "Оплот 2", "Оплот HD", "Новини Новоросії", "Росія 24" та інші. Багато інших, крім, власне українських.

      І якщо в нашого уряду є сумніви – то я їх розвію. Ми будемо показувати це та подібні відео і ганьбити вас до тих пір, поки нарешті ви не відновите мовлення українських каналів на Крим та Донбас.

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук