Він вкрай потрібен для будівельних робіт у морі. Кожен день простою на суходолі баржі вагою 2400 тонн коштує її власникові Ентоні Провусту сто тисяч євро.

Спустити на воду це дивовижне судно зможе тільки інша, настільки ж незвична машина — "морський монстр". Суперкран неймовірної підйомної сили. Максимальний вантаж 3300 тонн, висота підйому 90 метрів.

Морський кран "Рамбіз LR 913" може підіймати і переносити масивні вантажі, перебуваючи на плаву й не спираючись на жодну основу. Це неймовірна споруда. Якщо атомний підводний човен лягає на дно, саме "Рамбіз" використовують як тягач.

"Рамбіз" – це трохи судно, трохи кран і на всі 100% — суцільні залізні м’язи. Морський монстр "Рамбіз" прибув в Антверпен. Він велетенський — удвічі більший за "Голіафа". Однак, усе ж може перекинутися, підіймаючи 2400 тонн і будучи при цьому на воді.

Під час цього підйому "морський монстр" спробує урівноважити вантаж, відкачуючи воду з баластних цистерн. Голіаф випробує його по максимуму, помилка неприпустима.

Щоб виконати цей підйом, "морський монстр" має надійно закинути якір. Дном затоки пролягає чимало труб газопроводу. Встановлення якоря може спричинити катастрофу.

"Морському монстрові" дозволено кидати тільки один якір, але чи його вистачить. Є ще одна проблема — "Голіаф" настільки важкий і стоїть так далеко від води, що навіть "морський монстр" перекинеться, намагаючись здійснити підйом.

Читайте також: Чи зможе український літак-чемпіон підняти вантаж, рівний вазі Статуї Свободи

Для того, щоб ближче підсунути "Голіафа", інженери використають спеціальну колісну платформу. Мобільні транспортери обережно підсунуть "Голіафа" до краю доку.

Про спуск плавучого крану на воду — далі дивіться у відеосюжеті.