Газогенератор вагою 174 тонни виготовили у Німеччині для електростанції у Вірменії. Ця країна не має виходу до моря, а суходолом вантаж перевезти неможливо — шляхи до пункту призначення недостатньо прямі й рівні.

Є можливість відправити повітрям. Однак ще жоден літак не перевозив такий великий вантаж. Це до снаги тільки літаку-рекордсмену. Таким є український "Ан-225".

Розмах крил цього літака — 88 метрів. Кожен із шести турбореактивних двигунів "Ан-225" володіє тягою у 230 кілоньютонів. Це удвічі більше, ніж тяга у славнозвісного Concorde.

Він настільки великий, що для повної зупинки йому потрібна посадкова смуга завдовжки 2400 метрів.

Максимальна злітна вага літака – 640 тонн. Але навіть із подібним вантажем "Ан-225" здатен розвивати неймовірну для свого класу швидкість — 850 кілометрів на годину.

Уперше "Антонов" піднявся у небо 1988 року. Він був призначений для перевезення радянських космічних кораблів. Антонов на 11 метрів довший і на 9 метрів ширший, ніж Airbus А380.

І хоча максимальна вантажопідйомність "Ан-225" — 250 тонн, перенесення газогенератора у 174 тонни для літака — серйозне випробування. Адже вантаж, який він цього разу має взяти на борт, ледь поступається за вагою Статуї Свободи в Нью-Йорку та більш, ніж удвічі перевершує вагу корабля.

Але "Антонов" — абсолютний чемпіон у суперважкій вазі. Тож повинен справитись із цим завданням.

Дивіться також: Моторошна машина, яка здатна розпиляти найміцніший граніт